Популярные сообщения из этого блога
Індивідуальний план роботи асистента вчителя під час карантину Можчіль Марини Миколаївна ( 27 .0 4 .2020 – 3 0. 0 4.2020) № з/п Дата Зміст роботи Примітки 1 2 7 .04.2020 1. Співпраця з класоводом 4-Б класу 2. Перегляд вебінару « Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради ». https :// vseosvita . ua / webinar / pidtrimka - ditej - z - osoblivimi - osvitnimi - potrebami - prakticni - poradi -155. html ? utm _ source = main 2 28 .04.2020 1. Співпраця з класоводом 4-Б класу 2. Р озміщення на сайті завдань для інклюзії. Комплексне заняття з розвитку мовлення, психології з елементами ЛФК 3. Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги https :// naurok . com . ua / kompleksne - zanyatty 3 29 .04.2020 1. Співпраця з класоводом 4-Б класу 2. Розміщення завдань для учнів 4- б кла
Пам’ятка « Виконання домашнього завдання» 1. Чітко уяви і перевір по записах у зошиті, які необхідно виконати дії і якого потрібно досягти результату. 2. Згадай зміст матеріалу, викладеного вчителем, поради щодо виконання завдання, знайди в підручнику, які потрібно застосувати, подивись у зошиті зразки роботи, виконаної у класі на уроці. 3. Уяви, як виконуватимеш завдання. ü Якщо це задача чи вправа, то знайди в них спільне з виконаними на уроці, проаналізуй умови, склади план розв'язання, здійсни його. ü Якщо задано текст (для вивчення чи заучування), то читай його уважно, намагайся у всьому розібратися, зіставляй з рисунками, схемами, кресленнями, користуйся словником, наводь свої приклади. ü Читаючи текст, намагайся спочатку запам'ятати головне. Для цього виділи основні думки, поділи текст на частини і склади план. ü Те, що важко запам'ятовується, -- дати, визначення, імена, форм
Комментарии
Отправить комментарий